דף נחיתה – הכר את המושגים!

 

לקוחה הרימה לי להנחתה…
לא חלילה טיל, אלא דף נחיתה. אממה, היא בעצם התכוונה שאכתוב עבורה דף מכירה.
הגיע הזמן לעשות סדר בדפים ולהבהיר את המושגים.
דף נחיתה הינו שם כולל של דף אינטרנטי, שניתן להגיע אליו לאחר הקלקה על קישור: דרך המייל, הפייסבוק והרשתות החברתיות או באמצעות החיפוש האורגני בגוגל. ישנם שני סוגים של דף נחיתה:

 

  1. דף חליבה – כשמו הוא, מיועד לחלוב פרטים (שם, טלפון, מייל) מהגולשים ובתמורה מציע להם הטבות, כגון: ניוזלטר, הטבה או קופון של המוצר/השירות המוצע, מתנה משתלמת או כל בונוס אחר. מבחינת הנראות שלו: הדף קצר וממקד מוצר או שירות ספציפי אותו מעוניין בעל העסק לשווק, מכיל כותרת משכנעת, כותרת משנה, תועלות ללקוח, תמונה התומכת במסר וטופס הרשמה המכיל פרטים אישיים.
  2. דף מכירה – השלב הבא, לאחר שהגולש השאיר את פרטיו בדף החליבה. דף זה עמוס יותר במידע, נשלח דרך המייל שהשאיר הגולש ומכיל מידע מפורט יותר על המוצר/השירות, התועלות שלו, מכיל תמונות, קטעי וידאו, חוות דעת של משתמשים שנהנו מהמוצר, שאלות נפוצות, אחריות על טיב המוצר ובונוסים נוספים. המטרה של דף זה היא לסגור עיסקה. בתכל'ס, לשכנע את הלקוח לקנות.

    הקיצר, רגע לפני שאתם נוחתים על הלקוחות שלכם, חישבו היטב מה אתם מעוניינים להשיג: גיוס לידים למאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם (דף חליבה) או סגירת עיסקה, אחרי שכבר חיזרתם ופינקתם בקטנה את הלקוח הפוטנציאלי שלכם (דף מכירה).

    בתקווה שנזכה לראות במחוזותינו דפי נחיתה ולא טילי פאג'ר.